Jednym z kluczowych etapów organizacji konferencji, szkolenia czy bankietu jest wybór odpowiedniej sali, która spełni wymagania w zakresie m.in. komfortu uczestników wydarzenia. Bardzo ważne jest przy tym to, aby wynajęta sala oferowała zaplecze techniczne i funkcjonalne adekwatne do rodzaju imprezy.
W Hotelu BUKOVINA oferujemy różnorodne sale konferencyjne w górach, zarówno na kameralne spotkania biznesowe, jak i na wielkie konferencje i imprezy okolicznościowe dla kilkuset uczestników. Przybliżamy je w tym artykule, jednocześnie wyjaśniając, co powinna mieć idealna sala konferencyjna.
Wyposażenie sali konferencyjnej jest oczywiście ważne, natomiast decydujący wpływ na to, czy dana sala spełni potrzeby i oczekiwania organizatorów wydarzenia ma jej wielkość. Sala nie może być za mała, aby nikomu nie groziła ciasnota, jak i za duża, ponieważ mogłoby to negatywnie wpłynąć na odbiór imprezy.
W Hotelu BUKOVINA przygotowaliśmy kilka różnorodnych sali konferencyjnych:
Jeśli planujesz bankiet dla dużej grupy osób, to idealnym wyborem będzie nasza największa sala konferencyjna ABC o powierzchni 547 m². W układzie bankietowym pomieści ona wygodnie nawet 320 osób. Dodatkowym atutem jest bezpośrednie wyjście na taras i zielony skwer z miejscem na ognisko.
Dla wydarzeń wymagających sceny i parkietu, zależnie od liczby osób, możesz wybrać salę konferencyjną A (do 210 osób) lub największą salę konferencyjną ABC (do 570 osób). Obie sale są przestronne i wyposażone w nowoczesny sprzęt wymagany podczas prezentacji i wystąpień.
Organizując szkolenie dla mniejszej grupy uczestników, warto rozważyć wynajęcie jednej z naszych sali spotkań na parterze. Każda z nich ma dostęp do światła dziennego, co sprzyja koncentracji, oferując także widok na las i wyjście na taras. Te sale mogą pomieścić od 12 osób w układzie szkolnym do 48 w ustawieniu teatralnym. Jeśli preferujesz ustawienie stołów w podkowę, to rozważ sale konferencyjne A, B i C, które pomieszczą odpowiednio 50, 44 i 40 osób.
Sala widokowa na najwyższej, czwartej kondygnacji Hotelu BUKOVINA oferuje panoramiczne przeszklenie z widokiem na lasy Tatrzańskiego Parku Narodowego. Ta nieduża sala jest idealna dla grup do 30 osób i posiada część barową, którą można uruchomić na życzenie.
Wybierając salę konferencyjną, szczególnie z myślą o organizacji wydarzenia wyjazdowego, warto upewnić się, że na miejscu jest wystarczająca liczba pokoi dla uczestników np. szkolenia czy imprezy integracyjnej. Brak konieczności przemieszczania się z sali do np. oddalonego o kilkanaście kilometrów hotelu, to warunek komfortowego udziału w wydarzeniu – zwłaszcza wzbogaconego o część rozrywkową.
Hotel BUKOVINA, jeden z najlepiej ocenianych hoteli SPA w górach, dysponuje 152 pokojami (w tym apartamentami hotelowymi), oferując 437 miejsc noclegowych. Jeśli to nie wystarczy, można skorzystać z dodatkowych miejsc w Hotelu HARNAŚ (72 pokoje i 160 miejsc noclegowych), który znajduje się 1 km od Hotelu BUKOVINA.
Osobne, bezpieczne pasmo Wi-Fi
Dostęp do szybkiego, bezprzewodowego Internetu jest dziś czymś zupełnie naturalnym i oczekiwanym przez organizatorów różnego rodzaju wydarzeń. W Hotelu BUKOVINA zapewniamy naszym gościom doskonały zasięg Wi-Fi, a na życzenie możemy wydzielić osobne pasmo zarezerwowane dla konkretnego wydarzenia, co gwarantuje wysoki poziom niezawodności i bezpieczeństwa.
Dzięki możliwości bezpośredniego dojazdu samochodem dostawczym do części konferencyjnej na poziomie -1, organizacja wydarzenia staje się jeszcze łatwiejsza. Warto zwrócić na to uwagę. Jest to jeden z praktycznych atutów naszej oferty konferencyjnej.
To prozaiczna, ale jednak ważna cecha tych najlepszych sali konferencyjnych, która wpływa na komfort uczestników wydarzenia. Wszystkie nasze sale mają dostęp do światła dziennego, co tworzy przyjazną atmosferę i sprzyja koncentracji. Co więcej, z większości sali można bezpośrednio wyjść na taras.
Na terenie hotelu oferujemy bezpłatny parking podziemny oraz liczne miejsca parkingowe w otoczeniu obiektu, co jest dużym udogodnieniem z punktu widzenia uczestników wydarzeń organizowanych w Hotelu BUKOVINA.
Możliwość zjedzenia smacznego śniadania, wypicia kawy i herbaty oraz przekąszenia słodkich wypieków, to ważne atuty wydarzenia biznesowego czy towarzyskiego. Kuchnia Hotelu BUKOVINA serwuje wyśmienite śniadania z własnym pieczywem, przetworami i rybami z naszej wędzarni. W czasie przerw możemy zaoferować aromatyczną kawę i słodkości z naszej cukierni, a wieczorem zorganizować uroczysty bankiet czy kolację z regionalnymi akcentami.
Decydując się na wynajęcie jednej z naszych sali konferencyjnych, w cenie otrzymujesz wsparcie dedykowanego opiekuna, który zorganizuje całe wydarzenie – od rezerwacji pokoi, aż po organizację bankietu i wieczornej imprezy np. na Termach BUKOVINA, co będzie fantastyczną atrakcją dla uczestników, podnoszącą rangę wydarzenia.
Możemy także zorganizować różne inne eventy, takie jak kolacja na Kasprowym Wierchu czy wieczór integracyjny w hotelowej kręgielni i dyskotece z DJ-em. Uczestnicy wydarzenia mogą skorzystać z bogatej oferty zabiegów pielęgnacji twarzy, ciała i masaży w strefie Wellness BUKOVINA.
Wiesz już, co powinna mieć idealna sala konferencyjna i wiesz także, że Hotel BUKOVINA jest doskonałym wyborem na organizację wszelkich wydarzeń o charakterze czy to biznesowym, czy towarzyskim.
Już teraz zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi doradcami, którzy przygotują dla Ciebie indywidualną ofertę wynajmu wybranej sali konferencyjnej w Hotelu BUKOVINA.