Konferencje, szkolenia, imprezy integracyjne i motywacyjne czy dowolne inne wydarzenia biznesowe, wymagają nie tylko perfekcyjnej organizacji, ale także wyboru odpowiedniego miejsca. Powinno ono odpowiada randze imprezy i zapewnia wymagany komfort zarówno organizatorom, jak i uczestnikom. Hotel BUKOVINA, położony w Bukowinie Tatrzańskiej, zaledwie 16 kilometrów od Zakopanego, to świetny wybór dla firm, które kładą nacisk na kreowanie profesjonalnego i prestiżowego wizerunku. Zastanawiasz się, jak i gdzie zorganizować konferencję biznesową? Hotel BUKOVINA to miejsce, którego szukasz.
Hotel BUKOVINA oferuje szeroki wybór sal konferencyjnych, dostosowanych do różnorodnych potrzeb organizatorów. Niezależnie od tego, czy planujesz konferencję dla kilkunastu kluczowych kontrahentów, czy duże wydarzenie dla kilkuset osób, będziemy w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom.
Jeśli planujesz zorganizować duże wydarzenie, np. wydać bankiet dla kilkuset osób, to najlepszym wyborem będzie nasza największa sala konferencyjna ABC o powierzchni 547 m². W układzie bankietowym zapewnia komfort nawet 320 osobom, a w ustawieniu teatralnym aż 570. Sala ta posiada bezpośrednie wyjście na taras i zielony skwer z miejscem na ognisko, co daje możliwość wprowadzenia dodatkowych atrakcji dla uczestników wydarzenia.
Jeśli potrzebujesz sali z parkietem i sceną dla mniejszej liczby uczestników, to proponujemy salę A, która komfortowo pomieści do 210 osób.
Z kolei dla grup do 50 osób dostępne są mniejsze sale spotkań na parterze. Każda z nich zapewnia dostęp do światła dziennego, widok na otaczające hotel lasy Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz wyjście na taras. Układ sali można dostosować do charakteru wydarzenia: od układu teatralnego (do 48 osób), przez szkolny (do 12 osób), po ustawienie w podkowę.
Jeśli chcesz zrobić duże wrażenie na uczestnikach konferencji, to zdecyduj się na salę widokową zlokalizowaną na najwyższej kondygnacji hotelu. Dzięki panoramicznym przeszkleniom uczestnicy wydarzenia mogą podziwiać widok na tatrzańskie lasy. Sala mieści maksymalnie 30 osób i posiada część barową, którą można uruchomić zgodnie z preferencjami organizatora.
Hotel BUKOVINA zapewnia wszystko, co tylko jest potrzebne do organizacji dowolnego wydarzenia o charakterze biznesowym. Zadbaliśmy o szereg udogodnień, jak m.in.:
Dostęp do światła dziennego - wszystkie sale konferencyjne są jasne i oferują widoki na otaczającą zieleń, co sprzyja koncentracji i tworzy przyjemną atmosferę wydarzenia.
Dedykowane Wi-Fi – istnieje możliwość wydzielenia osobnego pasma internetowego wyłącznie na potrzeby Twojego wydarzenia, co zapewni niezawodność działania Internetu podczas prezentacji czy transmisji online, a także najwyższy poziom poufności i bezpieczeństwa.
Łatwy dostęp - do części konferencyjnej na poziomie -1 można bezpośrednio wjechać samochodem dostawczym, co ułatwia dostarczenie materiałów konferencyjnych czy sprzętu.
Bezpłatny parking - na miejscu dostępny jest obszerny parking podziemny oraz miejsca na zewnątrz, co gwarantuje wystarczającą ilość miejsca dla samochodów nawet przy dużych wydarzeniach.
Organizując konferencję w górach zwykle trzeba pomyśleć o zapewnieniu noclegu dla uczestników wydarzenia – zwłaszcza, jeśli konferencja stanowi element większej imprezy, np. integracyjnej czy motywacyjnej.
Hotel BUKOVINA dysponuje 152 pokojami, oferując łącznie 437 miejsc noclegowych. Jeśli to za mało, dodatkowe 72 pokoje (160 miejsc noclegowych) znajdują się w nieodległym Hotelu HARNAŚ. Oba obiekty należą do BUKOVINA Resort, dzięki czemu wspólnie mogą obsłużyć organizację nawet bardzo dużego wydarzenia.
Ważnym atutem Hotelu BUKOVINA jest własna Restauracja BUKOVINA, która gwarantuje pełną obsługę cateringową wydarzenia. Zespół Szefa Kuchni specjalizuje się w daniach kuchni naturalnej, bazujących na lokalnych produktach i wyrobach własnych.
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy:
Śniadania w formie bufetu, z menu opartym m.in. o wyroby z własnej wędzarni, domowe przetwory i ciasta czy świeże pieczywo. Dostępne są pozycje wegańskie i wegetariańskie. Istnieje możliwość przygotowania menu odpowiadającego na indywidualne potrzeby żywieniowe.
Przerwy kawowe – serwujemy aromatyczną kawę, słodkości własnej produkcji oraz przekąski przygotowane na życzenie organizatora wydarzenia.
Wieczorne bankiety – istnieje możliwość zorganizowania uroczystej kolacji w Restauracji BUKOVINA lub biesiady w karczmie góralskiej dla 100 osób, z tradycyjnymi potrawami i muzyką regionalną – więcej o tym przeczytasz w artykule na temat imprez integracyjnych dla firm organizowanych w Hotelu BUKOVINA.
Hotel BUKOVINA to coś więcej niż przestrzeń do organizacji konferencji. Oferujemy szeroki wachlarz ekskluzywnych atrakcji, dzięki którym zachwycisz uczestników Twojego wydarzenia i zagwarantujesz sobie bardzo wysoką frekwencję, co przyniesie wymierne korzyści biznesowe i wizerunkowe.
Uczestnikom konferencji i innych wydarzeń komercyjnych organizowanych w Hotelu BUKOVINA proponujemy m.in.
Relaks w Termach BUKOVINA – uczestnicy wydarzenia mogą korzystać z basenów termalnych, jacuzzi, leżanek z hydromasażem, a także ze strefy saun „Góralskie Łospary” z aż ośmioma rodzajami saun, strefą schładzania i wypoczynku czy tematycznymi seansami zapachowymi w saunie góralskiej „Łozpolono Maryna”.
Dostęp do strefy Wellness BUKOVINA – oferującej zabiegi pielęgnacji twarzy i ciała, masaże, autorskie rytuały czy terapie i masaże ajurwedyjskie, a także usługi Klubu Fryzjerskiego Maniewski.
Integrację w hotelowej strefie rozrywki – do dyspozycji jest m.in. kręgielnia, bilard, dart, istnieje również możliwość zorganizowania imprezy z DJ-em w hotelowej dyskotece.
Relaks w prywatnej strefie BUKOVINA Club – obejmującej m.in. basen i jacuzzi z wodą termalną (geotermalną) oraz kilka rodzajów saun, w tym śródziemnomorską. Istnieje możliwość zamówienia koktajli i soków z Active Baru.
Wycieczki zorganizowane – fantastycznym pomysłem na urozmaicenie konferencji czy dowolnego innego spotkania biznesowego będzie kolacja na Kasprowym Wierchu, kulig z pochodniami, skitury czy lot widokowy helikopterem nad Tatrami.
Szukasz miejsca na Wigilię firmową w górach? Hotel BUKOVINA to zawsze dobry wybór!
Firmom chcącym zorganizować konferencję w naszym hotelu zapewniamy wsparcie dedykowanego opiekuna, który zadba o każdy szczegół wydarzenia - od rezerwacji pokoi, przez catering, aż po dodatkowe atrakcje.
Już teraz zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty dla biznesu i przekonaj się, że warto zorganizować konferencję w górach lub inne wydarzenie biznesowe w Hotelu BUKOVINA.